A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: fopen(/home/lokalns1/public_html/bydgoszczlokalnie.pl/system/cache/ci_session78f804af0040536f294d8146a44772832c722f5c): failed to open stream: Disk quota exceeded

Filename: drivers/Session_files_driver.php

Line Number: 174

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/bydgoszczlokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/bydgoszczlokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: session_start(): Failed to read session data: user (path: /home/lokalns1/public_html/bydgoszczlokalnie.pl/system/cache)

Filename: Session/Session.php

Line Number: 143

Backtrace:

File: /home/lokalns1/public_html/bydgoszczlokalnie.pl/application/controllers/Ads.php
Line: 26
Function: __construct

File: /home/lokalns1/public_html/bydgoszczlokalnie.pl/index.php
Line: 315
Function: require_once

Zastępca Kierownika Działu Księgowości - Bydgoszcz

Zastępca Kierownika Działu Księgowości

Dodane Wtorek, 17 Listopada 2015, 10:00:00, ID ogłoszenia: 3643
Do negocjacji
Zastępca Kierownika Działu Księgowości
Wyświetleń: 415

Opis ogłoszenia Zastępca Kierownika Działu Księgowości

Jesteśmy firmą handlową branży RTV/AGD/ KOMPUTERY o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Zastępca Kierownika Działu Księgowości

Miejsce pracy: Centrala Firmy w Złotowie (wielkopolska)


Opis stanowiska:
• Nadzór nad powierzonymi obszarami Działu Księgowości ,
• Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK, ,
• Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie,
• Rozliczanie rozrachunków handlowych, inwentaryzacji, podatków,
• Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i statystycznych,
• Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy,
• Współpraca w zakresie aktualizacji instrukcji, zasad w obszarze księgowości,
Wymagamy:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane kierunki - ekonomia, finanse, rachunkowość.
• Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dziale księgowym w firmie handlowej (mile widziane).
• Praktyczna wiedza w zakresie rachunkowości i przepisów podatkowych.
• Bardzo dobra znajomość zasad rozliczania kosztów, inwentaryzacji, rozrachunków,
• Znajomość zagadnień finansowo – księgowych z zakresu spółek prawa handlowego.
• Umiejętności obsługi komputera w zakresie pakietu Office, w szczególności. znajomość obsługi programu Excel oraz programów księgowych – CDN XL.
• Samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
• Profesjonalizm i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
Kandydatom oferujemy:

• Stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
• Możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń oraz awansu.
• Pracę w młodym dynamicznym zespole.
Prosimy o składanie swojej aplikacji (CV i listu motywacyjnego) poprzez stronę www.mediaexpert.pl. W zakładce INFORMACJE – PRACA (zamieszczona na dole strony internetowej) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TERG Sp. z o.o., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)

Opis ogłoszenia - Zastępca Kierownika Działu Księgowości

Jesteśmy firmą handlową branży RTV/AGD/ KOMPUTERY o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Zastępca Kierownika Działu Księgowości

Miejsce pracy: Centrala Firmy w Złotowie (wielkopolska)


Opis stanowiska:
• Nadzór nad powierzonymi obszarami Działu Księgowości ,
• Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK, ,
• Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie,
• Rozliczanie rozrachunków handlowych, inwentaryzacji, podatków,
• Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i statystycznych,
• Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy,
• Współpraca w zakresie aktualizacji instrukcji, zasad w obszarze księgowości,
Wymagamy:
• Wykształcenie wyższe kierunkowe, preferowane kierunki - ekonomia, finanse, rachunkowość.
• Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dziale księgowym w firmie handlowej (mile widziane).
• Praktyczna wiedza w zakresie rachunkowości i przepisów podatkowych.
• Bardzo dobra znajomość zasad rozliczania kosztów, inwentaryzacji, rozrachunków,
• Znajomość zagadnień finansowo – księgowych z zakresu spółek prawa handlowego.
• Umiejętności obsługi komputera w zakresie pakietu Office, w szczególności. znajomość obsługi programu Excel oraz programów księgowych – CDN XL.
• Samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
• Profesjonalizm i rzetelność w wykonywaniu obowiązków.
Kandydatom oferujemy:

• Stałą stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
• Możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń oraz awansu.
• Pracę w młodym dynamicznym zespole.
Prosimy o składanie swojej aplikacji (CV i listu motywacyjnego) poprzez stronę www.mediaexpert.pl. W zakładce INFORMACJE – PRACA (zamieszczona na dole strony internetowej) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TERG Sp. z o.o., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)