Pracownik Biurowy – przygotowanie, nadzór i rozliczanie inwestycji
Dodane Środa, 07 Września 2016, 21:29:08, ID ogłoszenia: 7322Opis ogłoszenia Pracownik Biurowy – przygotowanie, nadzór i rozliczanie inwestycji
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta z branży telekomunikacyjnej poszukujemy kandydatów na stanowisko :
Pracownik Biurowy – przygotowanie, nadzór i rozliczanie inwestycji
Nr ref.: PB/08/16/BDG
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie praca biurowa, rozliczenia inwestycji telekomunikacyjnych, nadzór nad inwestycjami, z możliwymi wyjazdami na kontrolę w obszarze Trójmiasta.
Wymagania:
• Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy biurowej i prawo jazdy kat. B - warunek konieczny;
• Mile widziana znajomość kosztorysowania i rozliczeń inwestycji telekomunikacyjnych;
• Znajomość programów pakietu Microsoft Office na poziomie bardzo dobrym;
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, drukarka, skaner);
• Komunikatywność, otwartość, wysoka dokładność, dobra organizacja czasu pracy;
• Umiejętność zarządzania dokumentami;
• Gotowość do podjęcia pracy od zaraz.
Oferujemy:
• Gotowość do podjęcia pracy w wymiarze 40 godzin tygodniowo;
• Umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem agencji;
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV oraz nr referencyjny PB/08/15/BDG w temacie wiadomości na adres:
ilona.morawska@adecco.com
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji. Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.”
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.
Opis ogłoszenia - Pracownik Biurowy – przygotowanie, nadzór i rozliczanie inwestycji
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta z branży telekomunikacyjnej poszukujemy kandydatów na stanowisko :
Pracownik Biurowy – przygotowanie, nadzór i rozliczanie inwestycji
Nr ref.: PB/08/16/BDG
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie praca biurowa, rozliczenia inwestycji telekomunikacyjnych, nadzór nad inwestycjami, z możliwymi wyjazdami na kontrolę w obszarze Trójmiasta.
Wymagania:
• Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy biurowej i prawo jazdy kat. B - warunek konieczny;
• Mile widziana znajomość kosztorysowania i rozliczeń inwestycji telekomunikacyjnych;
• Znajomość programów pakietu Microsoft Office na poziomie bardzo dobrym;
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (komputer, drukarka, skaner);
• Komunikatywność, otwartość, wysoka dokładność, dobra organizacja czasu pracy;
• Umiejętność zarządzania dokumentami;
• Gotowość do podjęcia pracy od zaraz.
Oferujemy:
• Gotowość do podjęcia pracy w wymiarze 40 godzin tygodniowo;
• Umowę o pracę tymczasową za pośrednictwem agencji;
• Atrakcyjne wynagrodzenie.
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV oraz nr referencyjny PB/08/15/BDG w temacie wiadomości na adres:
ilona.morawska@adecco.com
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji. Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.”
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.