Kierownik Regionu – praca mobilna
Dodane Poniedziałek, 14 Grudnia 2015, 10:08:30, ID ogłoszenia: 3952Opis ogłoszenia Kierownik Regionu – praca mobilna
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta z branży FMCG poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Kierownik Regionu – praca mobilna
Nr ref.: REG/12/15
Miejsce pracy: Bydgoszcz, Toruń, Poznań, Gdańsk
Zadania:
• Zarządzanie i kontrola pracy podległego zespołu na terenie Polski Centralnej i Północno-Zachodniej;
• Zarządzanie budżetem i odpowiedzialność za wyniki sprzedaży na podległym terytorium;
• Motywowanie, wdrażanie i egzekwowanie odpowiednich polityk i procedur;
• Realizacja założonych celów i zadań zgodnie z obowiązującymi standardami, w tym obsługi klienta oraz wdrożenia planowanych zmian produktowych i inicjatyw promocyjnych;
• Pełnienie roli trenera zgodnie z obowiązującymi procedurami;
• Przygotowywanie cyklicznych raportów dotyczących wyników pracy całego zespołu;
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami na podległym terenie;
• Dokonywanie audytów poprzez system IT zgodnie z harmonogramem.
Wymagania:
• Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży FMCG na rynku nowoczesnym w obszarze sprzedaży – warunek konieczny;
• Czynne prawo jazdy kat. B;
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
• Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe z zakresu ekonomii, marketingu, zarządzania sprzedażą;
• Umiejętności przywódcze, motywowania zespołu
• Umiejętność analizowania raportów, interpretowania wyników i kreowania nowych rozwiązań;
• Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami;
• Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę kodeksową w wymiarze pełnego etatu lub umowę B2B;
• Pracę pełną pasji i możliwości z interesującym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie;
• Niezbędne narzędzia: telefon, laptop, samochód służbowy;
• Szkolenia specjalistyczne, system motywacyjny, pakiet socjalny.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zainteresowane osoby prosimy przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV oraz nr referencyjny REG/12/15 w temacie wiadomości na adres:
ilona.morawska@adecco.com
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Opis ogłoszenia - Kierownik Regionu – praca mobilna
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta z branży FMCG poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Kierownik Regionu – praca mobilna
Nr ref.: REG/12/15
Miejsce pracy: Bydgoszcz, Toruń, Poznań, Gdańsk
Zadania:
• Zarządzanie i kontrola pracy podległego zespołu na terenie Polski Centralnej i Północno-Zachodniej;
• Zarządzanie budżetem i odpowiedzialność za wyniki sprzedaży na podległym terytorium;
• Motywowanie, wdrażanie i egzekwowanie odpowiednich polityk i procedur;
• Realizacja założonych celów i zadań zgodnie z obowiązującymi standardami, w tym obsługi klienta oraz wdrożenia planowanych zmian produktowych i inicjatyw promocyjnych;
• Pełnienie roli trenera zgodnie z obowiązującymi procedurami;
• Przygotowywanie cyklicznych raportów dotyczących wyników pracy całego zespołu;
• Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami na podległym terenie;
• Dokonywanie audytów poprzez system IT zgodnie z harmonogramem.
Wymagania:
• Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży FMCG na rynku nowoczesnym w obszarze sprzedaży – warunek konieczny;
• Czynne prawo jazdy kat. B;
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
• Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe z zakresu ekonomii, marketingu, zarządzania sprzedażą;
• Umiejętności przywódcze, motywowania zespołu
• Umiejętność analizowania raportów, interpretowania wyników i kreowania nowych rozwiązań;
• Umiejętność budowania trwałych relacji z Klientami;
• Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę kodeksową w wymiarze pełnego etatu lub umowę B2B;
• Pracę pełną pasji i możliwości z interesującym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami firmy rozpoznawalnymi na całym świecie;
• Niezbędne narzędzia: telefon, laptop, samochód służbowy;
• Szkolenia specjalistyczne, system motywacyjny, pakiet socjalny.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Zainteresowane osoby prosimy przesłanie swojej aplikacji zawierającej CV oraz nr referencyjny REG/12/15 w temacie wiadomości na adres:
ilona.morawska@adecco.com
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).